Це одна з найбільших середньовічних площ Європи і водночас одна з найкрасивіших – усі чотири сторони Ринкової площі у Вроцлаві утворено різнобарвними кам’яницями.
Від цеглясто-червоного до приглушеного бежевого, від пастельного блакитного до коричневого і навіть чорного – кожний з будинків на вроцлавському ринку має нині оригінальний кольоровий фасад. Нерідко навіть дуже сміливий – фіолетовий або рожевий, хоча останній є рідкістю.
Звідки ця феєрія барв на кам’яницях, зведених ще до наполеонівської епохи? Якщо вірити історикам, фасади у Вроцлаві фарбували так здавна. Це мало свідчити про заможність їхніх власників, які розбагатіли головно на зовнішній торгівлі, адже Вроцлав лежав на перехресті важливих транспортних шляхів, що з'єднують Південну Європу з Балтією, а Західну – з Росією. А позаяк мешканці Вроцлава були не тільки підприємливими, а й відкритими та успішними, то зароблені гроші витрачали на те, щоб показати себе: споруджували муровані будинки, а потім оздоблювали їх яскравими кольорами.
Отож не дивно, що коли кілька років тому почалася реставрація будівель, було вирішено повернутися до історичних кольорів, підібраних якнайближче до оригінальних. Хоча теперішнім власникам будинків пропонували на вибір декілька кольорів за таким принципом: що старіший будинок, то частіше в минулому його перефарбовували.
Барвисті будівлі навколо вроцлавського ринку з'являлися поступово – ще з часів середньовіччя. Ті, що в самісінькому центрі, фарбували у сміливі кольори, водночас у середмісті будинки були пастельними, здебільшого світло-бежевими або чисто-білими. До кольорів додавали ще й оригінальні назви, як-от будиночки «Ясь» і «Малгося», кам’яниця «Під золотим сонцем» або «Під золотим глеком».
Під час реставрації подбали також про відновлення старовинного декору, в результаті на кам’яниці прямокутної форми повернулося золоте оздоблення або ж фігурка ангела (на даху).
У центральній частині ринку, що займає майже 3,8 гектара, стоїть ратуша, де розміщується мерія міста. Це найвища будівля на площі, витримана переважно в готичному стилі (хоча помітно впливи й інших епох). На аерофотознімках вона нагадує костьол або замок з високою вежею, від якого в різних напрямках розходяться 11 вулиць.